משרד הפרסום אקזקטיב מרקטינג לניהול תקציבי מדיה לתעשיית הרכב

אמנם בישראל לא קיימת תעשיית רכב ענקית במשמעות של ייצור, אבל ענף הרכב עתיר פעילות ומכירות הרכב מרקיעות שחקים. כל חברה בתחום הרכב, אם זה בליסינג, יבוא, השכרה, מכירת חלפים, אביזרים וכדומה, חייבת לקיים נוכחות דיגיטלית טובה, עם תקציבי מדיה שמנוהלים נכון. משרד הפרסום אקזקטיב מרקטינג מסביר את הכללים לניהול תקציבי המדיה, התפורים לצרכים של תעשיית הרכב.

הפניית תקציב להקמה או שדרוג האתר

סביר מאוד להניח שאם העסק שלכם איננו חדש, כבר יש לכם אתר. עסק חדש צריך בראש ובראשונה להקצות תקציב ראוי להקמת אתר. בהחלט אפשר להשתמש בפלטפורמות להקמת אתרים מסוג וורדפרס. בהמשך, ניתן יהיה להמשיך ולשפר את האתר, ככל שיהיו יותר הכנסות. במידה והעסק איננו חדש, כדאי להפנות תקציב לשדרוג האתר. אקזקטיב מרקטינג מסבירים שבאתרי תדמית בענף הרכב, אם האתר מעוצב בצורה מיושנת, הוא עלול לאבד פופולריות. ואם מדובר באתר מכירות, חשוב לשים דגש רב על נוחות השימוש, הגלישה והרכישה.

הפניית תקציב לקידום אורגני וממומן

מרגע שאתר שלכם משביע רצון, צריך להגביר את כניסת הגולשים. האתר כיום הוא הרבה פעמים המקום הראשון שבו הלקוחות שלכם פוגשים אתכם. אפילו אם יש לכם אולם מכירות מדהים, אולם תצוגה עם רכבים חדישים ומאוד מאובזרים, אם לאתר לא מגיעים הרבה גולשים, אתם מפספסים המון לקוחות. מומחי אקזקטיב מרקטינג ל-SEO מדגישים שעל ידי שימוש בכלים חכמים של קידום אורגני וקידום ממומן, הרבה יותר אנשים יכנסו בקרוב לאתר שלכם.

שימו לב שאפשר להיעזר במספר הגולשים הגדול הזה על מנת לקבל פרטים של לקוחות שצריכים רכב חדש, שרוצים רכב ליסינג, השכרת רכב, שירות תיקונים, ביטוחי רכב וכדומה. בעזרם לידים חמים כאלה, ההכנסות עולות בצורה יפה. מומלץ שמי שמטפל בתקציבי הפרסום שלכם גם יסייע לכם להיעזר באתרים משלימים. קישורים עם אתרים וחברות בתחומים משלימים לתחום שלכם (למשל מוסכים), יאפשרו לכם ליצור נוכחות דיגיטלית עוד יותר טובה ועוד יותר חזקה.

הפניית תקציב לרשתות החברתיות

חלק מהתקציב יהיה נכון מאוד להשקיע לצורך הגברת נוכחות ברשתות חברתיות. נוכחות ברשת החברתית משיגה בעצם את מה שפעם קראו לו פרסום מפה לאוזן. ברשתות הללו תוכלו להשתמש היטב בשיתופים, קישורים, קטעים מצולמים והכל – לטובת תדמית נכונה, להגברת מודעות למבצעים, שיפור המיתוג ובקיצור, חיזוק פעילות.

סרטוני תדמית, משדרגים לכם את קידום המכירות

תעשיית הרכב מבוססת במידה רבה על מציאות אך גם על תדמית. אנשים קונים רכב חדש בגלל הרצון ליצור רושם נכון. הם משקיעים באביזרים עיצוביים כגון גג שמש או תוספות כרום ומגנזיום. סרטוני תדמית הם הדרך הטובה להעביר את החוויה הנכונה. לסיכום, על כל שקל שתשקיעו נכון בתקציב המדיה, תפיקו הרבה יותר הכנסות, בנישה שלכם בתעשיית הרכב.