כל מה שצריך לדעת על דגלים לרכב

ניתן לומר הרבה דברים על הישראלים, אך בכול הנוגע לגאוות יחידה, לא ניתן למצוא תחרות, כאשר אין זה ברור אם גאוות היחידה נובעת מהעובדה ששרדנו כמה אתגרים, או כיוון ששירתנו בצבא, אך בכול מקרה כאשר מגיע יום העצמאות, לא ניתן למצוא מכונית על הכביש שאינה מעוטרת בגאווה עם דגל המדינה, כך שגם אם בסוף החג ניתן למצוא לא מעט דגלים זרוקים בצדי הכביש, וגם אם לא מעט ישראלים מנצלים את ההזדמנות ומוכרים ברגע האחרון דגלים בשולי הדרך במחירים מופקעים, הרי שאין כמו להביט באותו שבוע על הכביש (כולל זה שקודם לו וזה שלפניו) וליהנות ממראה המוכניות הציוניות שלבשו חג – מתהדרות בדגלונים כחול לבן!

מתנה מניבה

לאור כל זאת, אם גם אתם מבקשים להתכונן מראש לאותו מאורע חגיגי, ואם גם אתם מבקשים שהרכבים של העובדים שלכם לא יהיו חריגים, הרי שמומלץ ביותר לעשות מעשה, ופשוט לרכוש מראש דגלים לרכב ולהביא אותם כמתנה צנועה עבור החג הציוני ביותר. מכאן שע"י השקעה פעוטה (מי שמשכיל לרכוש מראש כמות גדולה עשוי לחסוך עד כ 30% מעלות המוצר), ניתן להשיג לא מעט עובדים מרוצים, חיסכון וכמובן שגם נקודות זכות בקופת המעשיים הציוניים.

על הדרך מיתוג

כיום ניתן למצוא שימוש יעיל ומושכל ברכישת דגלים לרכב, במיוחד כאשר מדובר בחברות אשר מבקשות פרסום נוסף. להלן מספר שיטות אשר מאפשרות להשקיע מעט ולהרוויח הרבה- כפי שפרסום אמור להיות. ראשית, וכפי שכבר אזכרנו, ניתן לחלק לעובדים דגלים לרכב, כך שאם רכבי החברה ממותגים, הרי שהלקוחות שיראו את  הרכבים ימתגו את החברה ככזו שהציוניות חשובה עבורה, ועל כן עתידיים לתגמל את החברה בחזרה. שנית ניתן ליצור דגלים עם מיתוג אישי, כך למשל ניתן לשלב את דגל המדינה עם לוגו החברה, וכיוון שדגלונים לרכב מגיעים למגוון מקומות, הרי שמדובר במיתוג רחב היקף, ולבסוף נציין שניתן לחלק ללקוחות החברות השונות דגלים לרכב לקראת יום העצמאות, כך ששוב ע"י הוצאה זניחה, ניתן להשיג יותר לקוחות מרוצים.

מעלים הילוך עם האופציה השקטה

לצד הדגלונים המוכרים שמתנופפים ומוסיפים הרבה חן, גם ניתן למצוא אופציה נוספת עבור דגלים לרכב, כאשר פה מדובר על "כנפיים" – להיט חדש בתחום אשר אינו מחובר לחלון ואינו מתנופף, אך הוא כן מכיל את דגל המדינה והוא כן נראה למרחוק על גבי מכוניות נוסעות. אותם "כנפיים" מתלבשות על מראות הרכב באופן מהודק, כאשר ניתן לקבל התאמה מלאה עבור כל סוג של מראה. יש נהגים רבים שמעדיפים אופציה זו,  ולו כי היא משדרת יותר יוקרתיות והיא אינה משמיעה רעשים בעת הנסיעה. בכל אופן אם אתם מעוניינים להכין את הרכבים שלכם לחג (או עבור קמפיין של החברה), הרי שמומלץ להזמין מחברה שמתמחה בתחום ויודעת לספק כמויות מסחריות.